12 Nisan 2012 Perşembe

Ümraniye'de bir Simit Sarayı

Bu tuvaletın blogumda yer bulmasının sebebi beni kendi açımdan düşünülebilecek en acil durumlardan birinden kurtarmış olması.

Ümraniye çarşıda bir buluşma için yoğun trafikte yol alırken kabuslarımdan biri gerçekleşti. ve bir anda inanılmaz sıkıştım. Geçmişte de buna benzer kötü maceralarım var malesef ve hepsi iyi bitmedi :)

Hemen bulduğum ilk park yerine yerleştikten sonra  ihtiyacmı gidermek için nereye gitsem diye bakınmaya başladım. Medeniyetin göstergesi kaldırımların yüksekliği derler ama bence umumi tuvaletlerin çokluğudur esas gösterge. Bizde de nedense umumi tuvalet çok azdır. Belki de cami tuvaletleri bu işlevi yerine getirdiği için.

Sonuçta kendimi bir Simit Sarayına attım, üst katlara doğru merdivenleri tırmandım ve inanın o an o köhne tuvalet - ki doğru dürüst bir aydınlatması bile yoktu bana cennet gibi göründü :)

Hijyeni tartışılır ama yine de beklediğimden iyi durumdaydı.En üst katta olması durumu kurtarıyor galiba, insanlar üst kata çıkmaya üşeniyor sanırım.

Aslında lavabo kısmının da fotoğrafını çekmek istiyordum çünkü tuvaletın genel durumunu daha iyi yansıtıyordu ama geln giden çok olunca uygun bir foto alamadım malesef.

Not (28.4.12): "Simit Sarayı" markası konuya hassasiyet gösterip söz konusu mekanın "Simit Sarayı" olmadığını belirtti. Yazıda simit sarayı tamlamasını jenerik bir isim olarak kullanıyorum aslında. Yazıda bahsettiğim yer "Simit Sarayı" değil başka bir isim altında hizmet veren bir simitci. Gösterdikleri hassasiyet için de teşşekür ederim. Kendi tuvaletlerinin de resmini yollamışlar. Düzgün bir görünümü var yolumuz düşerse orayı da yazarız :)


2 yorum:

Olcay Demir dedi ki...

Merhaba sayın tuvalet gezgini, sizinle iletişime geçebileceğimiz bir mail adresi var mıdır?

Teşekkürler

Nodiahp dedi ki...

tabii, nodiahp@gmail.com