12 Nisan 2012 Perşembe

Ataşehir Şifa Acil Tuvaleti

Hep yemek yiyip tuvaletleri yazacak değilim. Bu sefer de yolum Ataşehir Şifa Hastanesine düştü. Hem de bu blog ile çok alakalı bir konu için; ateşli ishal :)

Artık yediğim ne dokunduysa bilemiyorum yataktan kalkamayacak hale gelince Acil'e gitmekten başak bir çarem kalmadı.... ve bu firsati oradaki tuvaletlerin fotoğraflarını çekmek için kullandım.

Aslında daha sıradan bir tuvalet beklerdım ama bu tuvalette hastane kurallarına uygun olarak başak tuvaletlerde göremeyeceğiniz bir çok şey var. Bir kere ellerinizi nasıl yıkamanız gerektiğini anlatan bir yazıyı lavabonun soluna özenle yapıştırmışlar. Öyle 5 sn el yıkayıp gitmek yok! 30 san güzelce sabunla yıkayacaksınız ve sonrasında da musluğa çıplak elle dokunmayacaksınız. Musluk peçete ile kapatılacak.
Resimde sizin de dikkatinizi çekecektir. Aynalar öne doğru eğilimli. Bunu neden yapmışlar emin değilim. Ilk başta ayna kırık sandım ama sonra biraz inceleyince bunun bilinçli olduğuna kanaat getirdim. Herhalde aynada kendimize değil ellerimize bakalim diye yapmışlar.

Ayrica acil durumlarda kullanılmak üzere duvardan kırmızı bir ip sarkıyor. Hemşireyi çağırmak için o ipi çekmeniz gerekiyor. Kapı içeriden kilitleniyor ama herhalde dışardan açmanın bir yolu vardır.
Ilginç de olsa hastane hoş bir ortam değil, mümkünse yazılara daha keyifli mekanlardan devam etmek istiyorum...





1 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok güzel bir blogunuz var İstanbul çarşım olarak blogunuzda başarılar dileriz