21 Nisan 2012 Cumartesi

Big Chefs - Batı Ataşehir

Gelişen Batı Ataşehir'in havalı mekanlarında Big Chefs yüksekten uçan fiyatları ve leziz yemekleri ile zaten tanınıyor artık. Buyrun burda da tuvaleti hakkında bir değerlendirme okuyun.

Aslında ilk gidişlerimde pek tatmin olmamıştım Big Chefs'de, sanırım hatalı bir seçim yapmış olmalıyım ama tekrar denemekte fayda varmış bu sayede tuvaletini de ziyaret etme firsatını yakaladım.

Tuvalete girişte, kapıda sizi siyah beyaz James Dean karşılıyor. Çok azımız filmini seyretmiştir, yeni gençlerin de pek azı kim olduğunu bilir diye tamin ediyorum ama yine de kesinlikle karizmatik. Şimdi düşünüyorum da kadınlar tuvaletine hiç dikkat etmedim. Acaba kapıda kimin fotoğrafı vardı? Kesin Marlyn Monroe'dur...

İçeride koyu bir dekorasyon var ve siyah beyaz fotoğraflar devam ediyor. Siyah ağırlıklı dekorasyon tamam ama ışıklandırma o kadar zayıf ki insan ilk girişte biraz şaşırıyor. Bir nebze daha aydınlatma iyi olurmuş. Özellikle kadınlar tuvaleti bu açıdan sıkıntılı olsa gerek. O kadar loş ortamda makyaj tazelenmez herhalde (var mu bunu yapan hala?)

Lavabolar sıradışı geniş dikdörtgen şeklinde yanlız bu tasarımın ciddi bir sorunu var. Bütün pislik lavaboda kalıyor. E insan bir önceki müşterinin kılları ve sümükleri ile karşılaşınca en havalı dekorasyon bile etkisimi yitiriyor.

Bir tasarımın görselliği önemli tabii ki ama işlevselliği düşünülmemiş bir tasarımda sonuç başarısız oluyor

Sonuçta değişik bir tuvalet ama beni mutlu etmedi. Belki de beklentim fazla yüksekti.

Gitmişken bir türk kahvesi için. Tat ve sunum çok başarılı, tuvalete evde gitseniz de olur :)









1 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok güzel bir blogunuz var İstanbul çarşım olarak blogunuzda başarılar dileriz