23 Temmuz 2013 Salı

Zamane Kahvesi - Suadiye

Zamane Kahvesi'ne aslında oldukça uzun bir zaman önce gitmiştim bu fotoğrafları çektiğimde. Hatta üzerine 3, 4 kere daha gittim sonradan ama yazmak ancak bugüne nasip oldu.

Nedense Zamane Kahvesi'nin tuvaletleri ile ilgili aklıma olumsuz bir imaj vardı ama şimdi fotoğraflara tekrar baktığım zaman, gördüklerim hoşuma gitti.

Hangisiydi bilmiyorum ama ya ikinci ya da üçüncü gidişimde üst katta bulunan tuvalete giderken yanlışlıkla tuvaletleri teğet geçip dosdoğru çalışanların bölümüne geçmiştim ve hemen sağda bulunan tuvalete girmiştim. Tuvaletin ne kadar kırık dökük olduğunu düşünürken yanlış yerde olduğum gerçeğı kafama dank etmişti. Yine de işimi bitirip öyle çıkmıştım personel tuvaletinden :)

Genel olarak mekan bir bütünsel mimari iç tasarıma sahip ve buna tuvaletler de dahil. Şu tuvalet kapılarındaki işaretlere bakın mesela. Zamane Kahvesi konseptine uygun erkeği betimleyen bir kupa... Ancak tuvaletlerin yenilenme zamanı da gelmiş gibi. Biraz daha modern bir görünüme kavuşursa ziyaretçileri daha mutlu ayrılabilir.

Diğer bir konu Zaman Kahvesi'nin çocuk ve bebek dostu bir cafe restorant olması. Girişte  merdiven önündeki boşlukta çok sayıda puset görebilirsiniz. Özellikle üst kat oldukca ferah tutulmuş, bunun tam aksi ise yaz aylarında açık olan girişteki bahçe için geçerli. Orada masalar daha dip dibe ve kalabalık... Kahvaltıda omlet tavsiye ederim!



Hiç yorum yok: