10 Mayıs 2013 Cuma

Midpoint - Trump Kuleleri

Daha önce Trump Kulelerinin tuvaletlerinden bahsetmiştim. Şimdi de AVM içerisinde bulunan Midpoint Cafe'nin tuvaletlerine göz atalım.

Ancak ondan önce belirtmeden geçemeyeceğim. Köy usulu omlet enfesti. Neredeyse 1.5 ay önce gitmiştim ama hala dönüp ondan bahsediyorsam anlayın ne kadar lezzetli olduğunu.

Malum Midpoint zaten ünlü Cafe'ler arasında ve buradaki Cafe'nin de iç dekoraysonu gayet hoş. Diğerlerine göre biraz daha "business" havasında bir genel dekorasyon var.

Tuvaletlere doğru giderken sizi neşeli kapı sembolleri karşılıyor. Özellikle kadınlar tuvaletinin kapı sembolüne bayıldım. Çok basit, çok net ama yine de eğlenceli bir tarafı var.

Tuvalete girince biraz şaşırdım açıkcası. Siyah bidonlar üzerine oturtulmuş lavabolar, sanal olarak kirli havası veren gri duvarlar, bilerek duvarın üzerinde geçirilmiş borular... bunların hepsi bir tarzı yansıtıyor. Ona şüphe yok ama az önce çıkageldiğiniz business ortamı ile çok da uyumlu değil. Bir an, acaba çok mu sarhoşum da bir Rock Bar'da olduğumu unuttum, diye düşünebilirsiniz. İnsan biraz daha steril, ne biliiim biraz daha snob bir tuvalet bekliyor.Bilerek de yapılmış olabilir gerçi... tam karar veremedim

 
 




Hiç yorum yok: