15 Aralık 2008 Pazartesi

Palladium AVM

Iste insanin zevkle gidebilecegi bir tuvalet. Hem de umumi diyebilecegimiz bir tuvalet burasi. Yeni acilan alisveris merkezlerinden Palladium`un tuvaletleri girisi itibariyle daha cok bir gece kulubunun tuvaletiymis havasini veriyor.

Pembe duvarlara üzerinde yuvarlak aynalar ve siyah-beyaz tuvaletleri gördügünüz zaman burasinin özenle dizayn edilmis oldugunu anliyorsunuz. Oldukca da temiz tuvaletler bunlar...

Pisuvarlarin üzerinde bulunan reklamlari görünce bir kere daha aklima geldi. Ben bu ufak reklam panolarinin cok iyi fikir oldugunu düsünmüstüm ama nedense cogu tuvalette bu reklam panolari bos duruyor.

Su, elinizi kirmizi noktaya 30cm yaklastirin, sifon sensörlüdür muhabettini de sacma buluyorum. Sensörlü sifon dedigin ben isimi gördükten sonra kendiliginden calismali.





1 yorum:

Adsız dedi ki...

evet tuvaletler çok güzel dizayn edilmiş ve şık görünüyorlardı. Temizlik konusunda da diyecek bir şey yok. Ancak pisuvarlarla ilgili bir sorun var diye düşünüyorum zira seperatörler işlevlerini yerine getiremiyor. Ben yanımdaki arkadaşların penislerini rahatlıkla gördüm. sanırım onlar da benimkini. bundan başka da bir sorun yoktu bence